Guardian Druid – Guide PvE (6.0.3)

1. Statystyki

Armor > Stamina > Multistrike > Bonus Armor > Mastery > Versatility > Haste > Agility > Crit

  • Armor: Redukuje obrażenia.
  • Stamina: Zwiększa HP.
  • Multistrike: Daje szansę na dodatkową aktywację zaklęć i umiejętności, do 2 razy z 30% efektywnością.
  • Bonus Armor: Zwiększa Armor oraz Attack Power dla tanka.
  • Mastery: Dodaje pasywny bonus zależy od specjalizacji. Mastery: Primal Tenacity zapewnia tarczę absorbującą obrażenia fizyczne za każdym razem, gdy gracz trafiony zostaje atakiem fizycznym.
  • Versatility: Zwiększa zadawane obrażenia, leczenie i absorpcję oraz obniża otrzymane obrażenia.
  • Haste: Zwiększa szybkość ataku i rzucania zaklęć, zwiększa obrażenia DoTów i leczenie HoTów, oraz redukuje Global Cooldown. Dla Guardian Druida zwiększa również liczbę ładunków otrzymywanych z Tooth and Claw.
  • Agility: Zwiększa attack power i obrażenia zadawane przez umiejętności.
  • Crit: Zwiększa szansę ataków i zaklęć na zadanie dodatkowych obrażeń lub leczenia. Dla Guardian Druida, dzięki Primal Fury, trafienia krytyczne generują dodatkowy Rage, co pozwala na częstsze używanie Frenzied Regeneration oraz Savage Defense.

2. Build i glyphy

  • LINK (Wowhead Calculator)

3. Gemy

4. Enchanty

5. Rotacja

Single Target

  • Mangle gdy tylko dostępny aby wygenerować Rage.
  • Thrash aby utrzymać DoT. Odnawiać co <= 4 sekundy.
  • Maul wraz z Tooth and Claw.
  • Lacerate aby utrzymać DoT oraz jako umiejętność uzupełniająca.

Zmniejszanie obrażeń

AoE

Talenty

  • Cenarion Ward powinien być używany na cooldownie, na sobie lub innych graczach przyjmujących stałe obrażenia.
  • Soul of the Forest nie wymaga żadnych specyficznych interakcji. Talent pasywny, przywraca Energy, gdy używasz ataków kończących sekwencje, jednak nie zmienia znacząco rotacji.
  • Dream of Cenarius powinien być używany do castowania Healing Touch za każdym razem, gdy zyskasz bonus z Dream of Cenarius.

Cooldowny

  • Barkskin  – redukcja nadchodzących obrażeń.
  • Berserk – szybkie nabicie threatu u wielu celów za pomocą spamowanego Mangle.
  • Growl – ściągnięcie na siebie threatu mobów, które atakują innego członka party/raidu.
  • Survival Instincts – redukcja nadchodzących obrażeń.
  • Savage Defense – zwiększa uniki o 45% na 6 s.
  • Frenzied Regeneration – samoleczenie, przekształca do 60 pkt Rage w HP.
    Ironforge © 2014-2016 | Powered by Wordpress | Template by Tioreo | Wszystkie prawa zastrzeżone