World of Warcraft nasza krótka recenzja gry – Opinia

WORLD OF WARCRAFT krótka Recenzja:

World of Warcraft, WoW w skrócie, to gra MMORPG o tematyce marzeń 3D osadzona w kosmosie Warcraft. World of Warcraft jest szeroko dyskutowany na temat „złotego kryterium” w całej kategorii MMO, a także, mimo że gra została wprowadzona w 2004 roku, pozostaje jedną z najczęściej granych gier MMORPG na świecie.

World of Warcraft powszechnie myśli o złotym kryterium całego stylu MMORPG. Ta gra wideo zapewnia graczom pełne doświadczenie od początku do końca dzięki dobrze skomponowanym liniom misji, otwartej walce, ogromnej krainie gier wideo do odkrycia, zakończeniu raidingu gier wideo, a także wielu innych. Ta gra wideo została początkowo wprowadzona w 2004 roku, jednak biorąc pod uwagę fakt, że jej początkowa premiera była bardzo popularna, gra była przyjemnością w różnych pakietach, z których każdy zawierał całkiem nowy materiał do gry czapkę stopnia. Ci, którzy szukają silnego marzenia MMORPG, powinni zaoferować World of Warcraft szansę. Gra wideo ma również niekończący się test uzupełniający z limitem 20 lvl.

World of Warcraft Trick :

Massive Video Game Globe – z niezliczoną ilością dobrze napisanych zajęć.
Wspaniała gama kursów, a także wyścigi – jedenaście użytecznych kursów, a także trzynaście wyścigów.
Sytuacja gospodarcza, a także rzemiosło – silny system craftingu z dynamiczną sytuacją ekonomiczną graczy.
Wyjątkowo dopracowana gra wideo z silną produkcją Warto – wspaniałe piosenki, sztuka, tradycja, interfejs użytkownika, a także wiele innych.
Różnice w PvP – Sektory, PvP na świecie, Battlegroundy, a także Bitwy
Antyki – mnóstwo kolekcjonerskich instalacji, tytułów, osiągnięć, a także wiele innych. Oferuje grę wideo o dużej wartości odtwarzania / ukończenia.

Kraina Azeroth to miejsce, w którym odkrywa się, gdy zaczyna swoje doświadczenie w World of Warcraft. Dawna walka pomiędzy ludźmi i orkami zwiększyła swoją paskudną głowę, a bitwa jest już blisko. Każda strona faktycznie stworzyła partnerstwo, a także nowy gracz musi wybrać swoje zobowiązanie przed stworzeniem osobowości. Ludzie faktycznie współpracowali z gnomami, krasnoludami, a także wieczornymi wróżkami, zwanymi wspólnie Partnerstwem. Orkowy tłum rzeczywiście otrzymał pomoc nieumarłych, gigantów, a także Taurenów, plemiennych ras zwierząt podobnych do byków. Może powstać wiele osobistości, ale osobowości na tym samym serwerze internetowym powinny znaleźć się po tej samej stronie. Nie martw się, grając zarówno partnerami, jak i osobowościami Crowdona, po prostu na tym samym serwerze.

Azeroth składa się z 2 głównych kontynentów. Polegając na rasie osobowości, z pewnością zacznie się albo na kontynencie Kalimdor, albo we Wschodnich Królestwach. Obie intrygi mają znaczące miasta na każdym kontynencie, a fundusze się rozdzielają. Orgrimmar, finansowanie Crowd pozostaje w Kalimdorze, podczas gdy zasoby Partnerstwa w Ironforge pozostają we Wschodnich Królestwach. Kontynenty podzielone są na miejsca, które są zarządzane przez intrygi lub przeciwne. Jeśli chodzi o równowagę, tylko kilka lokalizacji jest niekwestionowanych, a także, gdy dotyczą one przygód, są stosunkowo słabo rozwinięte, więc gracze, którzy chcą się rozwijać, muszą wkroczyć w odpowiedni region. Na serwerach innych niż PvP rozróżnienie nie jest tak istotne jak na stronach internetowych graczy czy graczy.

W przeciwieństwie do tego, że gracze zaczynają w dużym mieście, co może być frustrujące dla tych, którzy dopiero zaczynają, World of Warcraft zaczyna graczy w znacznie mniejszym miejscu, gdzie obfitują alternatywy, ale nie zbyteczne. Misje w tych miejscach w pewnym momencie kierują gracza do sąsiedniej większej społeczności, a następnie do miasta, w umiejętnie stworzonym rozwoju, który oferuje fantastyczne uczucie eksploracji. Pojawia się uczucie cudowności, gdy zupełnie nowy gracz robi swoje pierwsze wejście prosto do Orgrimmaru, Ironforge lub Undercity, jak również widzi je w całej ich kreskówkowej wspaniałości.

Zupełnie nowa osobowość zaczyna się w niewielkich negocjacjach, a także szybko wraca do działania. Wszyscy są NPC-ami, którzy zapewniają misje na poziomie odpowiadającym nowym graczom, którzy zrekompensują dodatkowe korzyści, takie jak niski poziom tarczy lub narzędzi oraz dodatkowe oferty bonusowe. Znane czynniki wykrzyknika, przesuwające się nad zwisającymi wyznaczonymi dostawcami misji, z których kilka mogło wykorzystać podstawowe zadania dla wszystkich graczy. Inni są szczegółami kursu, a także angażują gracza w kierunku znacznie lepszego poznania możliwości jego osobowości.

Kiedy wyścig zostanie wybrany, gracz może wybrać kurs swojej osobowości. Nie wszystkie kursy są otwarte dla wszystkich ras – niektóre są również charakterystyczne dla osobowości Partnerstwa lub Tłumu – więc wybór rasy (a nawet partnerstwa) staje się aspektem. Jeśli celem jest bycie paladynem, tłum jest opuszczony, podobnie jak gnomy. Po tych selekcji niewiele pozostaje do zrobienia w rozwoju osobowości, zachowaniu wyboru imienia i dostosowaniu wyglądu osobowości. Althouth dość łatwy, rozwijając osobowość oferuje graczowi wystarczającą swobodę, aby zasłużyć na swoją postać.

admin Autor

Komentarze

    Komentator WordPress

    (4 lipca 2018 - 12:44)

    Cześć, to jest komentarz.
    Aby zapoznać się z moderowaniem, edycją i usuwaniem komentarzy, należy odwiedzić ekran Komentarze w kokpicie.
    Awatary komentujących pochodzą z Gravatara.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *